Trenutno ste na:

Navigacija:

Početna strana

VESTI I DOGAĐAJI
NAJNOVIJE VESTIARHIVA VESTI

FMN PREDSTAVLJEN NA "DANIMA KRAGUJEVAČKE KNJIGE"

Stampana izdanja Fakulteta medicinskih nauka i spomenica Prirodno-matematičkog fakulteta, Univerziteta u Kragujevcu, predstavljeni su u četvrtak, 23. februara, na tradicionalnoj manifestaciji Dani kragujevačke knjige, koju je Narodna biblioteka Vuk Karadžić organizovala u svojoj galeriji.

Kao svog najznačajnijeg i najproduktivnijeg izdavača Univerzitet je ove godine promovisao Fakultet medicinskih nauka, o čijoj izdavačkoj delatnosti je govorio prof. dr Vladimir Živković, istaknuti mladi istraživač sa više od sto objavljenih naučnih radova u referentnim časopisima. On je naglasio da iz godine u godinu naš fakultet sve veću pažnju poklanja izdavačkoj delatnosti i da je to rezultiralo da u 2022. godini izdamo knjiga i udžbenika među kojima Fiziologija udžbenik za osnovne strukovne studije, Zbirka test pitanja iz biologije za pripremu prijemnog ispita, Zbirka zadataka iz hemije za pripremu prijemnog ispita, Fizikalna rehabilitacija bolesnika na hemodijalizi, Uvod u farmaceutsku praksu, Farmakoterapijski priručnik za stomatologe, odabrana poglavlja', Primenjena kozmetologija, Preterminski porođaj i uloga alfa lipoinske kiseline u prevenciji i terapiji, Bihevioralni testovi na animalnim eksperimentalnim modelima, Terapija inflamacijskih bolesti creva i analiza troškova, Savremeni aspekti i dileme u lečenju oboljenja slezine.

Kada je reč o novim izdanjima prof. Živković je za 2023. godinu najavio intenzivnu izdavačku delatnost i dodao da su već u štampi sledeća izdanja: 'Farmaceutska fizička hemija, zbirka zadataka, Uvod u farmaceutsku tehnologiju, drugo izdanje, Astma u dece, Preterminski porođaj i uloga alfa lipoinske kiseline u prevenciji i terapiji drugo izmenjeno izdanje i Osnovi ehosonografije.

Mr Katarina Karamijalković govorila je o našoj publikaciji Bibliogafija Medicus-a. U drugom delu programa predstavljena je monografija Pet decenija Prirodno-matematičkog fakulteta u Kragujevcu o kojoj je govorila jedan od autora, prof. dr Marina Topuzović.

Zbog promene SSL protokola u nonSSL, povremeno može doći do neispravnosti linkova na stranicama, u tom slučaju probajte bez protokola https://. Izvinjavamo se na svim mogućim smetnjama.